Search This Blog

Saturday, October 9, 2010

apa ada pada angka???

salam ..tah buat sapa..bukannye ade yg baca blog aku ni.tp x kesahla..yg penting aku tulis blog ni untuk meluahkan isi hati aku.nak berbicara pun jrg 2 org  nak dengar..apatah lg kat umah ni.komunikasi terhad sikit..lain la kalau kat tempat kerja tu..mungkin ramai yg nak dgr celoteh ku.diam tak diam esok dah 10/10/10 dah..hepi besday buat aku..alamak!!! dah tua dah aku ni..alah bukan tua sgt ,cuma makin matang jer erk..
apapun besok dah janji dgn member nak masak dan makan 2 kat wad..bestnyer x sabar aku nak pi kerja esok..harap wad tenang jer la esok..sbb kami nak berparty...just ladies...hahaha..tq intan coz nak beli kek esok..luv ue daa..belum pernah seumur hidup ni ada org nak belikan kek..terharu betulla...uuwaaa..uuwaaa...sedih la pulak.walaumcmna pun aku mgharapkan agar sempena dgn bertambah nye angka usiaku..aku ingin sekali menjalani hidupku ini dgn penuh kasih..sayang..dan cinta ku kepada semua insan 2 yg menyayangi diriku..dan harap tiada lg kesedihan dan kesuraman dlm diari blogku...aminnnn....yarabbal alamin..

3 comments:

  1. makdak.. i always visit ur blog taw.. even silently.. huhuhu... esok bday ea? Waa.. HEPY BECOMING BEDAY.. x nmpk tua p0n.. still young!! hahaha... semoge makdak bahagie x kire di mane p0n...

    ReplyDelete
  2. Salam kak ija....wah pinky nyer blog dier...hepi besday....lapang2 tuh meh ler jenguk ke blog yan plak k....:)

    ReplyDelete
  3. waalaikumsalm..memang minat pink nak buat cmner yan..akak ni baru je kat blog ni tak de la pandai sgt..main redah jer yan..hang bg la tunjuk ajar agar akak boleh jd blogger yg berjaya..hehehe

    ReplyDelete