Search This Blog

Wednesday, October 27, 2010

aku dan harapan..

salam semua..
semua org ada wish atau harapan dlm hidup ini kan..aku pun mcm tu juga..kadang 2 kita selalu mengharapkan sesuatu yg indah akan berlaku dlm hidup kita seperti akan jadi kaya..jumpa prince charming,hidup hepily ever after,,dan mcm 2 lg la..dalam hidup ini semua org mengharapkkan agar sentiasa dalam kebahagiaan dan dipenuhi cinta dan kasih sayangkan..x dinafikan aku pun mcm tu juga..dan yang org selalu lupakan adalah bagaimana hendak menjadikan wish come true...kita selalu dok angan 2 jer ya..jadi kita perlulah berusaha untuk mencapai apa yg kita angankan tu..agar x jd mat jenin lak..ye la.nak kaya tapi  x nak usaha..nak bahagia tapi..x nak tolak ansur dlm hidup..nak hepily ever after tapi asyik cari gaduh..abih tu cmner???so apa yg aku wish bg penghujung tahun ni agar hidup aku akan aku kekal sihat ..ceria dan aktif untuk terus menceriakan dan membahagiakan org lain..dan..dan...lagi ..agar tiada aral atau sengketa di perjalanan nanti..aminnnnn..harap korang pun cmtu juga..

No comments:

Post a Comment