Search This Blog

Monday, October 18, 2010

aku x de idea..

aku rindu nak tulis blog sbenarnye..tp aku tak de idea la pulak ..ape benda aku nak conteng kan kat sini
 aku sendiri pun tak tau..nak citer tentang lagu..x de pula lagu baru yg best..filem baru dah lama dah tak tgk movie,, haru cmni.tp hati aku nak juga tulis sesuatu kat cni...esok aku cuti  sari jer..aada meeting ngan jamuan sikit utk member aku yg dah t/o tempat baru,,menunye nasi dan ala kmpung gitu...pi la kejap utk meriahkan majlis..tak de aku nanti  sunyi lak  depa semua..hehehe..perasan tulla.member pos basik psy lak ajak reunion kat mana 2..leh juga dah lama x jumpa ngan rakan 2 seperlarian dulu..mesti byk benda yg nak di havockannn..apapun tunggu dulu dan cr dulu sapa yg nak join...best jugakan ReUnion...

2 comments:

  1. me too, no ideas what stories more to update.. hehe.. btw, dengar lagu d blog ni bgus juga.. salam ziarah ye.

    ReplyDelete
  2. ye la..i baru lg kat blog ni...tahu serba sikit jer...main bedal jer..hehehe

    ReplyDelete