Search This Blog

Friday, October 15, 2010

30 something...

salam ..makin meningkat angka usiaku..tapi bila dah melangkah ke alam 30an..ni rasanya aku makin menyanyangi diri aku sendiri..apapun yg aku buat aku akan lakukan yg terbaik buat aku..mungkin itu menunjukkan dgn pertmbhan usia ..kita semakin matang dan dapat berfikir dgn lebih positif..
ya..kini aku yg dulu dah hilang ..yg ada kini aku yg baru..serba baru..pemikiran dan cara hidup yg baru..dan yg penting penampilan pun baru..apabila kita merasa selesa dgn diri sendiri barulah kita dpt mengecapi hidup ini dgn lebih bermakna..pastinya..walaupun angka makin meningkat tapi x semestinya kita semakin tua..biarlah pemikiran dan perbuatan kita yang makin matang ,bukannya penampilan dan corak hidup kita yg mnjadi tua..jalani hidup ini dgn lebih baik dgn menyayangi diri sendiri dan org di sekeliling kita..dgn itu hidup akan menjadi lebih indah....mudah -mudahan,...

No comments:

Post a Comment